رنگ های پاییزی در دکوراسیون داخلی

دکوراسیون خانه عاملی است که سلیقه شخصی شما را منعکس می کند و می تواند دوره به دوره تغییر کند با شروع فصل پاییز رنگ های پاییزی در دکوراسیون داخلی را بشناسید. رسیدن دائمی به خانه ای با همان سبک تزیینی می تواند سخت و دلخراش باشد. تغییر وسایل ها و مقیاس رنگی که در دکوراسیون خانه خود استفاده می کنید هر از گاهی به شما فضای زندگی را که از آن خسته نمی شوید امکانش هست تهیه کنید. زمان هایی که می توان وسایل و سبک تزئین دکور را به صورت دوره ای تغییر داد شروع فصل های جدید است. با توجه به مقیاس انرژی و رنگ منعکس شده در فصول مختلف می توان تغییراتی در طراحی داخلی ایجاد کرد. یکی از سبک های دکوراسیون فصلی که به دلیل رنگ های گرم و فضای دوستانه مورد استقبال قرار می گیرد پاییز است. رنگ های پاییزی در دکوراسیون داخلی با انعکاس راحتی، راحتی در طراحی داخلی حاصل می شود. اگر می خواهید تغییراتی در طراحی داخلی ایجاد کنید و می خواهید حال و هوای پاییزی را از این طریق منعکس کنید می توانید ادامه مقاله را بخوانید و همچنین از صفحه های نقاشی ساختمان در تهران و نقاشی ساختمان در شهرقدس مشاوره رایگان بگرید.

چگونه رنگ های پاییزی را به دکوراسیون داخلی بیاوریم؟

برای قرار دادن رنگ های پاییزی در دکوراسیون داخلی خود نیازی به ایجاد تغییرات جدی و بودجه زیادی ندارید. تغییرات دکوراسیون کوچک به اندازه کافی برای منعکس کردن خلق و خوی این فصل کافی خواهد بود.

برگ و شاخه های درخت یکی از قسمت هایی است که می توانید به دکوراسیون اضافه کنید. این وسایل دکوراسیون مصنوعی در سایه های نارنجی قهوه ای ویژه برای پاییز عرضه می شوند، و این را می توان در گوشه های مختلف خانه قرار داد و به همین عنوان استفاده کمی از فصل برده می شود.
برای دکوراسیون پاییزی می توانید تغییراتی در نور ایجاد کنید. می توانید چراغ های سقفی سفید را با گزینه های طبیعی تری مانند زرد جایگزین کنید. به عنوان جایگزینی برای نورپردازی سقف می توانید لوازم جانبی روشنایی را در سطح چشم و پایین اضافه کنید. این نورپردازی که به کمک لامپ ها اضافه می شود فضای صمیمانه تری به خانه می بخشد. می توانید از چراغ های بهتری مانند ال ای دی برای روشنایی استفاده کنید که انرژی گرم پاییزی را منعکس می کند.
مقیاس رنگ یکی از مهمترین جزییات برای دکوراسیون پاییزی است. برای انعکاس این سبک از طراحی داخلی باید رنگ های گرم را ترجیح داد. در حالی که ماه های تابستان بیان رنگ های زنده و ماه های زمستان بیان تن سرد پاییز به عنوان فصل رنگ های گرم دیده می شود.
تن های نارنجی اولین گزینه ای است که می توانید برای حال و هوای پاییزی در دکوراسیون انتخاب کنید. این زیرمجموعه های بسیاری دارد, مانند کهربا, زرد عسلی, نارنجی کدو تنبل, رنگ گل همیشه بهار.
سایه های قرمز و قهوه ای در مقیاس رنگی گنجانده شده است که می توانید برای دکوراسیون پاییز استفاده کنید. رنگ های فرعی مانند قرمز سیب, یاقوت قرمز, قرمز چوب ماهون, رنگ کارامل, قهوه ای شکلاتی, رنگ دارچین را می توان به عنوان نمونه هایی از گزینه هایی که می توانید در دکوراسیون بگنجانید نشان داد.

چگونه رنگ های پاییزی را به دکوراسیون داخلی بیاوریم؟

رنگ های هماهنگ با نارنجی در دکوراسیون داخلی

در حالی که شما با استفاده از رنگ های قرمز و قهوه ای و نارنجی به رنگ های پاییزی در دکوراسیون داخلی میپردازید، به اضافه کردن یک رنگ خنثی هم برای تعادل بین رنگ ها نیاز است. بیشتر رنگ های لازم برای افزودن انرژی این فصل به طراحی داخلی رنگ های تیره و گرم است. اگر با تن های سرد یا خنثی متعادل نباشند می توانید حال و هوای تیره ای در دکوراسیون ایجاد کنید. برای جلوگیری از این وضعیت بسیار مهم است که سایه های خنثی و سرد را در رنگ های روشن بدانید.

رنگ بژ یکی از گزینه هایی است که با نارنجی سازگار است. این تن رنگ تداعی کننده رنگ کرم ملایم است و تصویری دارد که به قهوه ای تغییر می کند. زیرا رنگ روشن است, تن های نارنجی مانند را به طرز شگفت انگیزی متعادل می کند. سفید صدفی نیز یکی از رنگ هایی است که برای این منظور استفاده می شود. این رنگی نزدیک به سفید است و ته رنگ زرد کمی دارد. مخصوصا وقتی رنگ های تیره مانند قهوه ای شکلاتی را به دکوراسیون اضافه می کنید برای اهداف متعادل استفاده می شود. خاکستری نیز تناژی است که می توانید به دکوراسیون اضافه کنید اما اگر این رنگ را ترجیح می دهید باید از روشن بودن رنگ اطمینان حاصل کنید. سایه تیره خاکستری منجر به اختلال در تعادل دکوراسیون می شود.

مثال گذشته که ما به تن هایی که توصیه می شود به دکوراسیون اضافه کنید تا نارنجی را متعادل کنید سبز است. از سبز در انتهای مختلف مقیاس رنگ قرار دارد, این هماهنگی چشم نواز با نارنجی. هنگام افزودن رنگ سبز به طراحی داخلی باید ته رنگ با دقت انتخاب شود. اکتبر. سبزیجات پاستلی گزینه ای است که اغلب برای این منظور ترجیح داده می شود. در ماه اکتبر می توان از سبز نعناع روشن و سبز نعناع روشن نیز استفاده کرد.

رنگ های هماهنگ با نارنجی در دکوراسیون داخلی

استفاده از لوازم و اکسسوری های دکوری در فصل پاییز

مخروط های کاج  لوازم دکوری هستند که می توانید به صورت تزیینی قرار دهید. شما می توانید مخروط کاج را به صورت جداگانه در مناطق مختلف مانند واحد تلویزیون محل, قفسه کتاب, میز قهوه. با خرید یک سبد تزیینی مخصوص این دکوری های زیبا می توانید بیش از یک مخروط کاج را به نمایش بگذارید.
بالش هایی با رنگ های متناسب دکوراسیون از جمله لوازمی هستند که می توانید اضافه کنید. این قطعات با افزایش راحتی گروه های نشیمن راهی ساده برای افزودن رنگ های مورد نظر شما هستند. می توانید از بالش های رنگی در جاهای مختلف خانه مانند اتاق یا اتاق نشیمن استفاده کنید. در حالی که تخت خود ایستاده(جمع شو ایستاده) است به طور منظم, شما می توانید اضافه کردن بالش های کوچک رنگارنگ در بالا برای افزایش زیبایی زینتی خود.
اگر می خواهید لوازم جانبی آرامش بخش به خانه خود اضافه کنید می توانید گل های واقعی بخرید. گل های قرمز و نارنجی و زرد و سفید تن بخشی از طراحی داخلی را میتوانید اضافه کنید. با قرار دادن در گلدان ها یا گلدان هایی با رنگ های هماهنگ می توانید لوازم دکوری فوق العاده ای تهیه کنید.
ما در قسمت های اول مقاله خود اشاره کردیم که رنگ های قهوه ای در مقیاس رنگ پاییزی گنجانده شده است. ساده ترین راه برای انتقال سایه های قهوه ای به لوازم جانبی جای دادن به قطعات چوبی است. حتی یک جعبه تزیینی کوچک ساخته شده از چوب یک افزودنی عالی برای دکوراسیون است. از این جعبه های تزیینی می توان برای نگهداری و سازماندهی وسایل کوچک مانند کلید استفاده کرد. همچنین می توانید از لوازم جانبی دیواری با مواد چوبی به عنوان بخشی از طراحی داخلی استفاده کنید. شما می توانید عکس ها و نقاشی های هنری را با یک قاب چوبی بر روی دیوارها قطع کنید، ساعت های دیواری تهیه کنید که رنگ قهوه ای طبیعی چوب را منعکس می کند.

چگونه خانه را با شمع تزیین کنیم؟

شمع ها وسایلی هستند که اغلب برای بالا بردن ظرافت و دکوراسیون خانه ها استفاده می شوند. قرار دادن این لوازم تزیینی مناسب برای انرژی پاییزی بسیار مهم است. برای دریافت تصاویری که مکمل سبک دکوراسیون منزل هستند باید هنگام قرار دادن شمع و جا شمعی به چند نکته اساسی توجه کنید.

رنگ ها اولین جزییاتی هستند که توصیه می شود هنگام تزیین خانه با شمع توجه کنید. شمع روشن اگرچه تصویری زنده و دلپذیر دارد اما برای دکوراسیون پاییزی مناسب نیست. بجای, شما می توانید اولویت را به شمع در سایه مانند قرمز را, سفید, کرم, زرد, نارنجی, قهوه ای.

در نظر گرفتن زیبایی زینتی و ایمنی هنگام قرار دادن شمع بسیار مهم است. با قرار دادن در موقعیتی دور از وسایل قابل اشتعال مانند پتو و پرده می توانید به یک فرایند استفاده ایمن دست پیدا کنید. شما می توانید شمع در واحد تلویزیون قرار داده، میز قهوه، میز ناهار خوری، میز کار، کمد کنار تخت. برای برجسته کردن هوا اضافه شده توسط شمع، شما می توانید قطعات تزیینی اکتبر در اطراف برگ های خشک قرار، مخروط کاج و…

منبع: سایت evimicin.evidea

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *