بهترین رنگ دکوراسیون اتاق خواب از جمله مواردی است که باید بیشترین اهمیت را برای دکوراسیون اتاق خواب داشته باشد. اتاق خواب اولین و آخرین جایی است که در آن مستقر میشوید و  استراحت می کنید. دقیقا به همین دلیل اتاق خواب ها باید محیطی آرامش بخش داشته باشند و به راحت ترین روش طراحی شوند؛ برای انتخاب بهترین رنگ دیوار و متناسب با دکوراسیون از نقاشی ساختمان در تهران و نقاشی ساختمان در شهرقدس مشاوره رایگان بگیرید.

در واقع عوامل بسیاری است که نیاز اتاق خواب را به منظور مکان  استراحت در نظر گرفته شود وجود دارد. یکی از بزرگترین عوامل رنگ های استفاده شده روی دیوار است. این یک واقعیت شناخته شده است که رنگ ها بر خلق و خوی ما تاثیر می گذارد.

بنابراین، چه رنگی برای اتاق خواب زیبا است؛ شما می توانید برای یک محیطی که آرامش بخش است که همراه با یک سبک کامل انتخاب کنید?

نحوه انتخاب رنگ اتاق خواب

نحوه انتخاب رنگ اتاق خواب

قبل از رنگ کردن شما می توانید برای اتاق خواب، اجازه دهید در چگونگی انتخاب رنگ اتاق خواب با هم اگر شما می خواهید نگاه. ما در مورد این واقعیت صحبت کردیم که اتاق خواب باید دارای رنگ های صلح طلب برای یک خواب موثر و با کیفیت باشد. خوب, اما بهترین رنگ دکوراسیون اتاق خواب را چگونه انتخاب کنیم?

در واقع انتخاب رنگ فقط یک ترجیح زیبا شناختی نیست. زیرا توسط دانشمندان ثابت شده است که رنگ ها بر روانشناسی انسان تاثیر می گذارند. بنابراین باید به این نکته توجه داشته باشید که رنگی که در اتاق خواب ترجیح می دهید جلوه ای شل کننده و تسکین دهنده دارد.
بدین ترتیب, شما می توانید روز پر انرژی تر و مناسب شروع, افزایش بهره وری شما از خواب.

در واقع شما باید نه تنها به رنگ دیوار بلکه به رنگ مبلمان و لوازمی که در اتاق خواب استفاده می کنید نیز توجه کنید. اما هنگام انتخاب رنگ هایی که از اتاق خواب استفاده می کنید باید مطابق با دکوراسیون اتاق خود عمل کنید.

اما اینکه اتاق شما نور روز را دریافت می کند یا نه نیز جزییاتی است که باید در انتخاب رنگ اتاق خواب خود توجه کنید. به عنوان مثال برای اتاق هایی که نور روز دریافت نمی کنند توصیه می کنیم از رنگ های تیره پرهیز کنید و بیشتر به سمت رنگ های روشن حرکت کنید. در ماه اکتبر مبلمانی که در اتاق خواب خود استفاده می کنید نیز باید با رنگی که از نظر سبک انتخاب می کنید هماهنگ باشد. به حدی که رنگ های تیره برای یک سبک کلاسیک مناسب هستند در حالی که تن های خنثی برای یک سبک مدرن مناسب تر هستند.

5 انتخاب مختلف برای رنگ اتاق خواب

همانطور که در بالا اشاره کردیم با استفاده از رنگ های مناسب در اتاق خواب می توانید محیطی استراحت و صلح ایجاد کنید. اما بهترین رنگ دکوراسیون اتاق خواب چیست?

1. خیره کننده با سادگی: سفید

خیره کننده با سادگی: سفید

رنگ سفید به عنوان روشن ترین رنگ در بین طیف های رنگ زدایی ظاهر می شود. درست مثل آبی که صلح را بیان می کند. به لطف سادگی این تناژ می توانید برای تخت و سرویس خواب مختلف و دیوارها به راحتی از رنگ سفید استفاده کنید. به این ترتیب می توانید محیطی جادار ایجاد کنید و فضایی داشته باشید که چشمان خودتان را با آرامش راحت باز کنید.

علاوه بر این، اگر شما اتاق خواب مدرن با درک و می خواهید، شما می توانید انتخاب کنید به استفاده از سیاه و سفید با هم. در این مرحله می توانید فضایی معاصر را با اشیای تزیینی مشکی و فرش های طرح دار مشکی به اتاق خواب خود اضافه کنید.

علاوه بر این لازم به ذکر است که رنگ سفید دارای اثر زیاد درخشانی است. بنابراین می توانید سعی کنید در اتاق خواب های خود که نور روز محدود است از رنگ سفیداستفاده کنید و بهره ببرید.

بژ با رنگ آرامش بخش

بژ با رنگ آرامش بخش

بژ در میان رنگ های خنثی یکی از بهترین رنگ دکوراسیون اتاق خواب است. به حدی که با اثر تسکین دهنده رنگ بژ می توانید کارایی خود را از خواب افزایش دهید و فضایی ایجاد کنید که چشمان شما را خسته نکند.

با این کار می توانید با انتخاب رنگ بژ برای دکوراسیون اتاق خواب به صندلی و مبل نیز فضایی اختصاص بدهید. بنابراین وسایل طلایی و مواد چوبی در مبلمان اتاق خواب خود رابا یک تابلوی زیبا و دکوری خاص ترکیب کنید و دکوراسیون دلنشین اتاق خواب خود را بسازید.

اگر شما می خواهید برای تاکید بر سبک مدرن در اتاق خواب، علاوه بر رنگ بژ در صندلی و مبل، شما همچنین می توانید سنگ های آنتیک و تزئینی و مواد فلزی استفاده کنید. از طرفی برای سبک کلاسیک تر توصیه می کنیم برای هماهنگی با رنگ دیوار بژ به مبلمان چوبی با تناژ تیره فکر کنید.

متفاوت و مدرن: خاکستری

متفاوت و مدرن: خاکستری

رنگ دیگری که می توانید در اتاق خواب خود استفاده کنید بدون شک خاکستری میتواند باشد. خاکستری را می توان یک رنگ دلگیر در نظر گرفت اما وقتی به درستی استفاده شود به عنوان یک رنگ بسیار آرامش بخش ظاهر می شود.

زیرا خاکستری رنگی بین سیاه و سفید است و فضای ملایمی به اتاق خواب شما می بخشد. با این وجود به تزیین یک اتاق خواب مدرن و پیچیده نیز کمک خواهد کرد. در این مرحله می توانید رنگ های خاکستری روشن را در رنگ دیوار انتخاب کنید و می توانید سرتخت خود را مانند ذغال سنگ بسازید که سایه ای قوی از خاکستری است.

به عنوان مثال ست اتاق خواب زیبا می تواند ظرافت مورد نظر شما را از این نظر به شما پیشنهاد دهد. با این حال توصیه می کنیم خاکستری را با رنگ های مختلف نیز ترکیب کنید. به خصوص صورتی روشن که با مثبت بودن خود شادی را ساطع می کند یا بنفش با موضع مجلل خود از جمله رنگ هایی هستند که با رنگ خاکستری مناسب خواهند بود.

سبز که با طبیعت اجین بوده، شگفت انگیز است

سبز که با طبیعت اجین بوده، شگفت انگیز است

 رنگ سبز تداعی کننده طبیعت و راحتی است. بنابراین رنگ سبز می تواند محیطی جادار در اتاق خواب شما ایجاد کند. سبز همچنین به شما امکان می دهد انتخاب های مختلفی برای صندلی و مبل انجام دهید زیرا رنگی است که همزمان دارای رنگ های گرم و سرد است.

به خصوص به لطف دکوری های سبز تیره که هماهنگی کاملی با صندلی و مبل چوبی ایجاد می کنند می توانید طبیعی بودن اتاق خواب خود را به تصویر بکشید و سبکی تحسین برانگیز ایجاد کنید. علاوه بر این می توانید وسایل و دکوری هایی با جزییات طلایی را در اتاق خواب خود بگنجانید و حس اتاق خواب لوکس خود را تقویت کنید.

صلح، آرامش و شیک بودن: آبی

صلح، آرامش و شیک بودن: آبی

آبی یکی از رنگ های بسیار جادار است که می توانید برای ایجاد محیطی آرامش بخش در اتاق خواب خود انتخاب کنید. به همین دلیل می توانید رنگ ابی را بیشتر در اتاق کودک مشاهده کنید. از طرفی این رنگ می تواند سبک بسیار زیبایی در اتاق خواب بزرگسالان نیز ایجاد کند. در این مرحله می توانید رنگ دیوار آبی را طبق پالت رنگ با تناژ های هماهنگ را انتخاب کرده و استایلی شیک ایجاد کنید.

به خصوص سرویس خواب، مبل و صندلی چوبی تیره که در ترکیب با رنگ ابی استفاده می شود هماهنگی بی نظیری را به خود جلب میکند و به دکوراسیون اتاق خواب کمک می کند. از طرفی وسایل سفید به زیباترین شکل مکمل سیاهی نیمه شب خواهد بود.

منبع:nills.com

1 دیدگاه برای “بهترین رنگ دکوراسیون اتاق خواب

  1. علی احمدیان گفته:

    سلام چطوری میتونم از بهترین رنگ تو دکوراسیون خونم بهترین بهره رو ببرم و لذت ببرم و مقالتون رو کامل خوندم خیلی ممنون که راهنماییم کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *