ممکن است در دکوراسیون منزل با دقت ایجاد شده با انتخاب مبلمان عالی چیزی شما را آزرده خاطر کند. وقتی به آن نگاه می کنید، نمی توانید بفهمید که چرا این مسئله ایجاد شده است. باید بارها و بارها نگاه کنید، همه چیز در واقع بسیار شیک و با کیفیت است، اما دلیل ناراحتی چیست؟ پاسخ این سوال نود درصد عدم تطابق رنگ مناسب دکوراسیون پذیرایی است. در دکوراسیون منزل، رنگ های هماهنگ به اندازه انتخاب مبلمان مهم هستند، شاید حتی مهمتر از انتخاب مبلمان. هوای ایجاد شده توسط رنگ های ناسازگار ما را آزار می دهد، می تواند سرگیجه آور و خسته کننده باشد، پس برای انتخاب رنگ مناسب دکوراسیون پذیرایی از صفحه های نقاشی ساختمان در تهران و نقاشی ساختمان در شهر قدس اطلاعات لازمه را دریافت کنید.

رنگ مناسب دکوراسیون پذیرایی

توجه به هارمونی رنگ مناسب دکوراسیون پذیرایی

گاهی اوقات وقتی به دیدن فیلم می رویم، از هارمونی رنگ خیلی خسته می شویم و رنگ های آن فیلم ما را دچار خستگی می کند. به همین ترتیب، هنگام تماشای یک تابلوی نقاشی در نمایشگاه می توانید همین حس را داشته باشید. برای جلوگیری از این امر تنها یک کار باید انجام شود و آن داشتن اطلاعاتی در مورد هارمونی رنگ، توجه به هارمونی رنگ مناسب دکوراسیون پذیرایی است.

انتخاب رنگ درست دیوار ها و مبلمان ایجاد احساس راحتی و دلنشینی دکوراسیون پذیرایی را به عهده میگیرد

رنگ مناسب دکوراسیون حال پذیرایی

در حالی که رنگ های روشن را می توان به راحتی در همدیگر ترکیب کرد، اما ترکیب آن با رنگ های مات و ملایم چندان راحت به نظر نمیرسد و مقداری دشوار است. به همین ترتیب به راحتی می توانید رنگ های مات را در خود ترکیب کنید. رنگ های سازگار در رنگ مناسب دکوراسیون پذیرایی بیشتر رنگ های مات و پاستلی هستند. استفاده از تنالیته های روشن با رنگ های متعادل مانند کرم و سفید ضروری است. اگر نمی خواهید تنالیته رنگ سفید یا کرم در اتاق خود داشته باشید، می توانید از رنگ های ملایم مانند خاکستری آبی استفاده کنید.

برای استفاده نکردن از رنگ های تکراری کرم و سفید میتوانید از رنگ های ملایم خاکستری و آبی در رنگ مناسب دکوراسیون پذیرایی استفاده کنید

رنگ های روشن و پر جنب و جوش که ما آنها را تک رنگ می نامیم، در صورت استفاده در پذیرایی به نقطه کانونی کل دکوراسیون تبدیل می شوند. اگر در یک پذیرایی شیک و ساده می خواهید به نکته ای توجه کنید می توانید با این نوع رنگ ها عمل کنید؛ نورپردازی مستقیما بر رنگ های هماهنگ و هارمونی این رنگ ها در دکوراسیون منزل تاثیر می گذارد. به همین ترتیب، اگر رنگ مناسب دکوراسیون پذیرایی را که می خواهید توجه ها به آن جلب شود، با بیشتر کردن روشنایی نسبت به بقیه دکوراسیون خانه، برای محیط جلب توجه لازم را ایجاد خواهید کرد.

استفاده درست رنگ در وسایل و دیوار های خانه و آرامش و راحتی برای افراد

رنگ مناسب دکوراسیون پذیرایی با بژ و قهوه ای

برای رنگ مناسب دکوراسیون پذیرایی می توانید از رنگ های بژ نیز استفاده کنید. شما می توانید با رنگ بژ که یکی از رنگ های اساسی است که می توانید در خانه به هارمونی رنگی دست پیدا کنید، یک عکس ثابت بگیرید. اما هنوز هم می توانید پذیرایی خود را با یک میز قهوه و نقاشی های رنگارنگ زنده کنید. با رنگ بژ، می توانید از زرد خردلی، سایه های سبز، قرمز شرابی یا فیروزه ای استفاده کنید. در عین حال این تنالیته ها با رنگ قهوه ای سازگار خواهند بود. در صورت تمایل فرش طرح دار نیز به محیط تحرک می بخشد.

رنگ مناسب دکوراسیون پذیرایی با بژ و قهوه ای

رنگ قرمز مناسب دکوراسیون پذیرایی

همچنین می توانید برای دستیابی به هارمونی رنگ مناسب دکوراسیون پذیرایی و ایجاد نشاط و شادابی به خانه، رنگ های قرمز را انتخاب کنید. رنگ قرمز را می توان به عنوان یک لحن اشتها آور در پذیرایی خانه مشاهده کرد. می توانید رنگ قرمز را که از پر جنب و جوش ترین رنگ هاست، با رنگ های کرم، مشکی و خاکستری ترکیب کنید. اگر صندلی شما قرمز است، منطقی است که میز خود را سفید یا مشکی انتخاب کنید. در عین حال توصیه می کنیم که دیوارهای خود را سفید رنگ کنید تا با این رنگ قاطع سازگار باشد و چشم را خسته نکنید. بهتر است از استفاده بیش از حد از رنگ قرمز برای رنگ مناسب دکوراسیون پذیرایی خودداری کنید.

رنگ قرمز مناسب دکوراسیون پذیرایی

 

خانه ای آرام با رنگ های آبی!

رنگ های آبی به خصوص با سفید و قرمز هماهنگی کامل دارند. در عین حال، غنای بصری را می توان با تن های سبز ایجاد کرد. صندلی‌ها و میزهای آبی رنگ که به پذیرایی شما عمق می‌بخشد، استرس شما را کاهش داده و روحیه شما را افزایش می‌دهد. برای هماهنگی رنگ در اجناس، حتما باید از رنگ های آبی متوسط استفاده کنید.

خانه ای آرام با رنگ های آبی

2 دیدگاه برای “رنگ مناسب دکوراسیون پذیرایی

  1. مرواید یوسف زاده گفته:

    سلام ممنون از مطلب خوبتون کاش یه مطلب هم در مورد خرید کابینت روشویی بذارید من برای خرید روشویی کابینتی پی وی سی از فروشگاه های مختلف مشکل انتخاب دارم. به نظرتون سبک دکوراسیون سرویس بهداشتی با دیزاین کل خونه باید هماهنگ باشه ؟مثلا میشه خونه کلاسیک باشه ولی سرویس از کابین روشویی مدرن استفاده کنیم؟ممنون میشم راهنمایی کنید

    • ثمین دکور گفته:

      سلام خانم یوسف زاده، ممنون بابت نظر شما، در مورد مبحث گفته شده به زودی یک مطلب جامع نوشته میشه و برای شما لینک صفحه ارسال میشه حتما مطالعه بفرمایید. در مورد سوال شما بهترین حالت انتخاب سبک دکوراسیون در تمام جاهای خانه به صورت یکسان است، و اینکه انتخاب رنگ مناسب دکوراسیون پذیرانی مهترین عامل در انتخاب رنگ و سبک سرویسهای بهداشتی هست. و اینکه ادرسی که فرمودید در یکی از نمایشگاه های دگرواسیون داخلی از قرفه آنها دیدن کرده بودم، به نظر خرید خوبی میتوانید از آن ها داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *