رنگ زرد در دکوراسیون اتاق خواب و ترکیب های رنگ زرد نشان دهنده خلق و خوی، رنگ مثبت و خوب از نور خورشید هستند. افرادی که رنگ زرد را برای لباس های خود انتخاب میکنند، در بهتر کردن فضای داخل خانه و انتخاب دکوری های مناسب خوش سلیقه هستند، روحیه شاد و مثبت دارند. یا چنین طرحی توسط افرادی انتخاب می شود که می خواهند احساس و انرژی خوب و مثبت بیشتری را وارد زندگی خود کنند. اجازه دهید رنگ زرد در دکوراسیون اتاق خواب منبع الهام و خلق و خوی خوب برای شما باشد، برای کسب اطلاعات بیشتر از کیفیت کار ها و رنگ ها میتوانید از نقاشی ساختمان در تهران و نقاشی ساختمان در شهرقدس مشاوره و اطلاعات رایگان کسب کنید.

رنگ زرد در دکوراسیون اتاق خواب

ایده های رنگ زرد در دکوراسیون اتاق خواب را اجرا کنید.

انتخاب رنگ زرد در دکوراسیون اتاق خواب سایه های آن از نظر روشنایی برای فضای داخلی اتاق خواب به عوامل مختلفی بستگی دارد:

عامل اول نور اتاق است. اگر اتاق کم نور است، می توانید سایه های زرد کاملا روشن را به عنوان رنگ پایه انتخاب کنید، مثلا دیوارهای موزی رنگ روشن یا پرده های زرد روشن مخمل.
عامل دوم به انتخاب شماست که بستگی دارد؛ اگر بخواهید در یک اتاق خواب خوش رنگ و شاد از خواب بیدار شوید و بلندی های مسئله زندگی را حل کنید، یا اتاق خواب برای استراحت در طول روز را برای دکوراسیون داخلی آن با رنگ های زرد شنی یا زرد روشن طراحی شده باشد.

عامل سوم تعادل و تناسب میان رنگ ها است. مهم است که دکوراسیون داخلی را با سایه های عمیق روشن بیش از حد محصور نکنید در غیر این صورت ممکن است اتاق خواب خوشایند نباشد بلکه افراد آن اتاق را اذیت کند.

ایده های رنگ زرد در دکوراسیون اتاق خواب را اجرا کنید.

استفاده از رنگ زرد در دکوراسیون

پارچه های پرده ای زرد روشن، شفاف، شیک و توری سفت زرد طلایی هستند. اینها تنها برخی از تغییرات احتمالی راجع به تزیین در دکوراسیون اتاق خواب است.پرده های زرد کاملا به عنوان یک وجهه روشن از سبک در طراحی اتاق خواب خدمت می کنند. همچنین پرده ای که از پارچه توری سفت ساخته می شود می تواند ساده و با الگوهای گلدوزی شده روشن یا چاپ گل کوچک و بزرگ روشن یا الگوی هندسی سیاه یا سفید باشد. موضوع اصلی این است که جزییات مهم به طور هماهنگ در دکوراسیون داخلی اتاق خواب قرار می گیرد و ناهماهنگ به نظر نمی رسد.

برای تزئین به رنگ زرد باید به دقت از رنگ غالب بر رنگ ها استفاده شود.

کاغذ دیواری به رنگ زرد در دکوراسیون اتاق خواب

در استفاده از کاغذ دیواری یک مرحله مهم در مورد انتخاب موارد برای اتاقی شاداب و اولین انتخاب سایه رنگ زرد خواهد بود. برای اتاق خواب کاغذ، اکریلیک یا پارچه، و همچنین کاغذ دیواری های جنس مرغوب عالی هستند. انتخاب کاغذ دیواری در این حالت به بودجه شما و انتخاب جنس کاغذ دیواری بستگی دارد زیرا قیمت متراژ های متفاوت به میزان قابل توجهی تفاوت خواهد داشت. در مورد رنگ در اینجا ما فقط با توجه به انتخابات و احساسات خود انتخاب می کنیم: با توجه به خواسته شما، به شنی کم رنگ نزدیکتر است؛ سلیقه برخی زرد لیمویی را انتخاب می کند، شخص دیگری سایه زرد گلابی را ترجیحاََ قرار می دهد. همچنین فراموش نکنید که تصویر زمینه می تواند تک رنگ باشد و یا در الگوهای مختلف از ترکیب چند رنگ استفاده شود.

رنگ زرد و سفید در دکوراسیون اتاق خواب

رنگ زرد و سفید در دکوراسیون اتاق خواب

در این ترکیب شیک و فراگیر می توانید با خیال راحت اتاق خواب خود را به زیبا ترین شکل طراحی کنید. انتخاب رنگ اصلی سفید با وسیله های دکوری روشن و تمام جزییات سایه های زرد برای اتاق را با حتی کوچکترین اندازه مناسب است زیرا از نظر دیداری فضا را بزرگتر نشان می دهد. با استفاده از این دو رنگ مثبت و فعال می توانید یک طراحی مستقل و طراحی داخلی اتاق خواب بدون ترس از اشتباه انجام دهید. سفید و زرد برای هر فضایی در طراحی اتاق خواب مناسب است: روشن یا تاریک, بزرگ یا کوچک, برای کودک یا بزرگسال. این را می توان برای هر اتاق خواب اعمال کرد.

ترکیب رنگ زرد و آبی در دکوراسیون اتاق خواب

ترکیب رنگ زرد و آبی در دکوراسیون اتاق خواب

ترکیبی از سایه های مختلف آبی و سایه های مختلف زرد همیشه یک اتاق خواب غنی و شیک و زیبا را داراست. ما ترکیب رنگی بی نظیری را که دوست دارید انتخاب و ترکیب می کنیم. شما همچنین می توانید دو رنگ را انتخاب کنید، مثلا سقف کشسان براق یا مات، فرش با پس زمینه آبی روی زمین، شطرنجی با مهره های آبی یا ملافه روی تخت، کاغذ دیواری زرد، پرده های زرد، لامپ زرد، جزییات داخلی و دکوری های رنگارنگ. کارهای اتمام را می توان با رنگ زرد انجام داد، مبلمان و وسایل داخلی به صورت ابی یا بالعکس.

ترکیب رنگ زرد و سبز در دکوراسیون اتاق خواب

ترکیب رنگ زرد و سبز در دکوراسیون اتاق خواب

سبز در تمام سایه هایش از مغز پسته ای تا نعناعی به طور هماهنگ با سایه های مختلف زرد باشکوه ترکیب می شود. سبز در ترکیب با زرد رنگ بسیار مناسبی است. روانشناسان می گویند رنگ سبز برای تسکین و رفع استرس عالی است. طراحان برای اتاق خواب سایه های خاموش و پاستلی زرد و سبز را توصیه می کنند. بنابراین ترکیب رنگ های زیبا و محبوب و جالب حتما نظم و انرژی های مثبت را به فضای داخلی اتاق خواب شما اضافه می کنند.

ترکیب رنگ طوسی و زرد در دکوراسیون اتاق خواب

ترکیب رنگ طوسی و زرد در دکوراسیون اتاق خواب

این ترکیب رنگی شیک در دکوراسیون داخلی مدرن یکی از محبوب ترین و محبوب ترین در میان طرفداران طراحی داخلی با کیفیت بالا و موثر است. این می تواند یک دکوراسیون اتاق طوسی زیبا با طیف های زرد روشن باشد: پرده، ملافه، یک پتو، یک فرش یا فرشینه باشند.

منبع:mobilyadayenilikler.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *