رنگ آبی درباری در دکوراسیون

موسسه رنگ پنتون همانند دسامبر هر سال، رنگ ترند سال را اعلام کرد. رنگ امسال که در بسیاری از زمینه ها مانند مد، طراحی، گرافیک و دکوراسیون با آن مواجه خواهیم شد آبی درباری تعیین شده است. پس چگونه می توان رنگ آبی درباری در دکوراسیون خانه را ارزیابی کرد؟ در این مقاله در مورد نحوه استفاده از رنگ آبی درباری که نشان دهنده آرامش است در دکوراسیون منزل صحبت خواهیم کرد.

 آبی درباری رنگ سال پنتون

موسسه رنگ پنتون که در نتیجه تحقیقاتی که یک سال تمام در زمینه های روانشناسی، جامعه شناسی و بازاریابی انجام شده، رنگی را که در سال جدید ترند طراحی ها خواهد بود، تعیین کرده است، رنگ امسال آبی درباری انتخاب شد که اشباع شده، غالب است و می تواند خود را در میان تنالیته هایش نشان دهد. بنابراین، این رنگ به چه معناست؟

 آبی درباری رنگ سال پنتون

روح آبی درباری در مبلمان

آبی درباری که رنگی فوق العاده سنگین و پر رنگ است ظاهری مدرن و شیک ارائه می دهد. شما می توانید با انتخاب جزئیات چوبی یا فلزی در مبلمانی که خریداری یا نوسازی خواهید کرد، از این رنگ در قسمت کفپوش استفاده کنید. شما می توانید این تنالیته را انتخاب کنید که به خصوص در مجموعه های گوشه پهن و کم، احساس اعتماد به نفس می دهد.

روح آبی درباری در مبلمان

تاثیر به سزای رنگ آبی درباری در مبلمان و دکوراسیون

شما می توانید آبی درباری را نه تنها در واحدهای نشیمن، بلکه در مبلمانی که خطوط خانه را مشخص می کند، مانند میز قهوه، کابینت، ویترین، میز انتخاب کنید.

استفاده رنگ آبی درباری در کمد و لوازم چوبی منزل

زنده نگه داشتن آرامش آبی درباری در دکوراسیون خانه

رنگ آبی درباری که به عنوان رنگ سال تعیین شد، در میان رنگ‌هایی که با آن‌ها سازگار است، غالب و شدید است. می توانید از این تراکم برای تعریف خانه خود استفاده کنید. شما همچنین می توانید این رنگ را بر روی دیوارهای خود انتخاب کنید تا اعتماد به نفس، آرامش و فضای فراگیر رنگ آبی را در سراسر خانه شما منعکس کند.

برای انتخاب انواع طیف رنگ در نقاشی ساختمان در تهران و نقاشی ساختمان در شهر قدس کلیک کرده و انتخاب کنید.

زنده نگه داشتن آرامش آبی درباری در دکوراسیون خانه

رنگ درب های کمد آبی درباری

هنگام استفاده از رنگ آبی درباری، که رنگی غنی است، بر روی دیوارهای خود، ممکن است از فضای تاریکی که ممکن است در خانه شما ایجاد شود بترسید. البته لازم نیست از این رنگ به صورت تک رنگ استفاده کنید. همچنین می توانید کاغذ دیواری های طرح دار با رنگ های مختلف انتخاب کنید.

استفاده کاغذ دیواری به رنگ آبی درباری با خطوط و نقوش سفید

تزئینات سرامیکی آبی درباری

با تعیین رنگ ترند، بسیاری از محصولات دکوراسیون مانند بافتنی ها و مبلمان در فصل جدید از این رنگ الهام گرفته شده اند. با این حال، محصولاتی که از قبل دارای رنگ ترند هستند نیز می توانند جزو دکورهای مورد علاقه باشند.

قطعات سرامیکی حاوی نقوش آبی و تصاویر روی رنگ سفید خام را می توان به عنوان مثال آورد. همچنین می توانید آبی درباری را با وسایل دکوری سرامیکی مانند گلدان ها، کاسه ها و لیوان هایی که ژست های طبیعت یا طرح هایی روی آن ها قرار داده شده اند، در خانه خود بگنجانید. 

تزئینات سرامیکی آبی درباری

سرو میز آرام

آبی درباری، رنگی که می‌توانید در نمایش‌های آشپزخانه و چیدمان میز ناهارخوری مشاهده کنید، می‌تواند به شما در ایجاد فضایی آرامش‌بخش و لذت‌بخش برای شام کمک کند. ست های سرو می تواند سرامیکی باشد و همچنین می توانید ظروف غذاخوری کلاسیک سفیدی که دارید را با جزئیاتی مانند رومیزی یا دستمال آبی رنگ کنید.

سرو میز به رنگ آرامش بخش آبی درباری

دکورهای آبی درباری در دکوراسیون طبیعی

ما فکر می کنیم با استفاده از گیاهانی که تزئینات طبیعی هستند و به هر خانه ای نشاط می بخشند، با رنگ آبی درباری در دکوراسیون بسیار لذت خواهید برد. می توانید گیاهان زیبایی را که از قبل دارید به گلدان های سرامیکی منتقل کنید یا گلدان هایی که هستند را به آبی درباری رنگ کنید. به این ترتیب می توانید گوشه ای آرام و طبیعی در خانه خود با هماهنگی آرام سبز و آبی آماده کنید.

دکورهای آبی درباری در دکوراسیون طبیعی

با این حال، می توانید با گل های آبی رنگ، یک محیط باغ جادویی در خانه خود ایجاد کنید، هرچند تعداد آنها زیاد نیست. برای این، شما می توانید سنبل، ادریسی آبی، میخک آبی را انتخاب کنید.

گل زیبای طبیعی میخک به رنگ آبی درباری

استفاده از آبی درباری در جزئیات

اگر ترجیح نمی دهید تغییر بزرگی مانند رنگ مبلمان یا دیوار خانه خود ایجاد کنید، می توانید از آبی درباری در جزئیات استفاده کنید. به عنوان مثال، به جای تجدید کاغذ دیواری، می توانید نقاشی هایی با این رنگ را به دیوار خود آویزان کنید.

استفاده از آبی درباری در جزئیات

همچنین می توانید رنگ آبی درباری در دکوراسیون و محصولات نساجی مانند بالش، بالش پرت، فرش و پتو وارد خانه خود کنید.

کوسن های مبلمان با رنگ آبی درباری با نقوش مختلف و زیبا

استفاده از فرش به رنگ آبی درباری زیبا و جذاب

رنگ هایی که می توانید با آبی درباری استفاده کنید

گفتیم که وقتی ترندهای متریال را بدون توجه به رنگ بررسی کنیم، استفاده از چوب را زیاد خواهیم دید. بر این اساس، ساده ترین رنگ هایی که می توانید با آبی درباری استفاده کنید، می تواند رنگ های خام چوب باشد. می توانیم رنگ های پاستلی مانند قهوه ای روشن، بژ، قهوه ای تیره، نارنجی را به این اضافه کنیم.

رنگ هایی که می توانید با آبی درباری استفاده کنید

برای متعادل کردن این تنالیته تیره، می توانید فضا را با قطعات دکوری به رنگ طلایی یا سفید روشن کنید.

استفاده از طلائی در آبی درباری

رنگ سفید بسیار مکمل خوبی برای آبی درباری است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *