درب حیاط یکی از اولین و موئثر ترین قسمت دکوراسیون خانه شماست. به همین دلیل، شما می خواهید مطمئن شوید که سبک و زیبایی سلیقه شما را منعکس می کند و در عین حال با دکوراسیون بیرون خانه سازگار است. اما انتخاب رنگ مناسب از میان هزاران رنگ درب بیرونی می تواند سخت باشد.

بهترین رنگ درب حیاط چیست؟

بهترین رنگ درب حیاط ، رنگی است که نمایانگر خانه و خانواده شما باشد. این باید سبک و شخصیت شما را منتقل کند و اولین تأثیر را برای همه مهمانان شما ایجاد کند.

اگر به دنبال بهترین رنگ درب حیاط برای خانه ای نما آجری، نما سنگی و… هستید،در  نقاشی ساختمان در تهران و نقاشی ساختمان در شهر قدس کارشناسان ثمین دکور به شما بابت رنگ ها و کار باکیفیت همراه با طول عمر بالا مشاوره رایگان میدهند.

از چه نوع رنگ درب حیاط استفاده می کنید؟

شما باید از رنگ بیرونی استفاده کنید زیرا رنگ درب بیرونی شما باید در برابر همه شرایط آب و هوایی و عوامل خارجی مقاومت کند. همچنین باید بین رنگ روغن یا رنگ اکریلیک یکی را انتخاب کنید. لاتکس معمولاً بهترین گزینه است زیرا در برابر هوا و زنگ زدگی مقاوم است، اما اگر رنگ موجود روی درب شما بر پایه روغن است، باید از رنگ روغنی استفاده کنید. در نتیجه، مهم نیست که چه رنگی را انتخاب می کنید، توصیه می کنیم از رنگ نیمه مات استفاده کنید زیرا بادوام است و به راحتی تمیز می شود.

چگونه بهترین رنگ درب حیاط را انتخاب می کنید؟

می توانید با چند سوال شروع کنید.

رنگ ها و تناژهای نمای بیرونی خانه شما چیست؟
سبک و احساس خیابان شما چیست؟
در نهایت، چه چیزی شما و خانواده تان را خوشحال می کند؟

برای کمک به ساده‌تر شدن این فرآیند، فهرستی از رنگ های پر جنب و جوش را برای شما آماده کرده‌ایم تا بررسی کنید. توصیه های ما از کلاسیک های بی انتها گرفته تا گزینه های جدید و پویا را شامل می شود.

استفاده کردن از رنگ های ملایم و آرامش بخش برای درب حیاط

خاکستری
با رنگ خاکستری کمی پیچیدگی را به ورودی خانه خود اضافه کنید. این رنگ در هر سبک تزئینی کار می کند. به کار گیری رنگ خاکستری برای درب حیاط خانه از روحیات و خلق خوی شما مثل آرامش درونی، زیبایی فکری، بزرگی روح شما و… به میهمانان و یا بیننده های دیگر خبر میدهد.

استفاده رنگ قهوه ای تیره در درب حیاط.

قهوه ای تیره
درب بیرونی قهوه ای تیره هم کلاسیک و هم جاودانه است. با این انتخاب رنگ ساده و مجلل هرگز اشتباهی نمیکنید. برای انتخاب این نوع طیف رنگ و زیبایی های خاص نهفته در این رنگ درنگ نکنید؛ پس از انتخاب این رنگ زیبا و دلنشین به زیبایی های بیرونی و درونی حیاط خانه دل انگیز خود پی برده و از انتخاب خودتان به مدت طولانی لذت میبرید.

رنگ خردلی با هر نوع رنگ تیره و روشنی در فضای حیاط و بیرونی خانه سازگاری بسزایی دارد.

خردلی کم رنگ
حیاط خود را روشن کنید و با رنگ خردلی کم رنگ به خانه خود زیبایی و شادی و نشاط ببخشید. خانه شما زیبا ترین، شاد ترین، خوش رو ترین،با کمالات و آرامش بخش ترین خانه در بین خانه های همسایه هاخواهد بود.

رنگ سبز آبی یکی از زیباترین ترکیب ها و یکی از مدرنیزه و در عین حال کلاسیک ترین طیف های رنگی است.

سبزآبی
یکی از محبوب ترین و بهترین رنگ درب حیاط سبز آبی است. تقریباً با هر سبک خانه ای کار می کند و صرف نظر از رنگی که انتخاب می کنید چشم نواز است. این رنگ یکی از زیباترین ترکیب ها و یکی از مدرن ترین و در عین حال کلاسیک ترین طیف های رنگی است که میتوان برای داخل خانه و بیرون خانه به عنوان یکی از رنگ های خاصی که آرامش بخش، روح انگیز، شادی بخش و در طیف خود یکی از زیبا ترین طیف رنگ هاست استفاده نه چندان کم و نه چندان زیاد، بلکه استفاده متوسط و بهینه را برد.

رنگ مشکی رنگ زیبایی برای استفاده در رنگ درب حیاط است.

مشکی
یک درب بیرونی مشکی ساده، ظریف، شیک، زیبایی بی همتا و یک دست بودن رنگ و الهام بخشیدن خالص در عین سادگی و مرموزانه به دکور بیرونی از حیاط خانه است. با افزودن مقداری سبزه و چوب طبیعی می توانید خانه خود را به یکی از شیک ترین خانه های خیابان و محله تبدیل کنید هر رفت و آمدی به درب حیاط شما خیره کننده باشد و همه مات و مبهوت زیبایی رنگ و نقاشی دکور بیرونی شما باشند.

برای رنگ درب حیاط خانه استفاده خاکستری تیره با گل و گیاه فضای ایجاد شده طبیعت و زندگی را به رخ میکشد

خاکستری تیره
درب بیرونی خاکستری تیره نیز با هر سبک و رنگ خانه ای کار می کند. این رنگ کلاسیک است و به راحتی در دکوراسیون شما جای می گیرد، مهم نیست که هر چند وقت یکبار بخواهید آن را تغییر دهید. برای رنگ درب حیاط خانه استفاده خاکستری تیره فضای ایجاد شده میتوان به رنگی کلاسیک که زیبایی های ناتمام و پنهانی در وجود رنگ نهفته و نا مکشف را به رخ میکشد.

رنگ قرمز و سر زنده بودن برای بیرون خانه و درب حیاط

قرمز سرزندگی
یک درب بیرونی قرمز چشم نواز و پر جنب و جوش به خانه شما جذابیت شور برانگیزی می دهد. تزئینات سفید یا عاج را اضافه کنید تا درب خود را بیشتر برجسته کنید.

آبی رنگ حیات و آرامش

آبی
یک درب آبی مدرن یک راه عالی برای تازه کردن خانه شما است. این همچنین انتخاب خوبی برای رنگ درهای بیرونی برای خانه های آجری است، زیرا رنگ آبی به خوبی با آجر قرمز تضاد دارد.

رنگ کلاسیک شرابی (بنفش) بدون کهنه شدن و دلخستگی

شرابی
شرابی یکی از بهترین و کم استفاده ترین رنگ های درب بیرونی است. رنگ شرابی که به راحتی پیر نمی شود و مد روز است، خانه شما را از دیگر خانه های همسایه متمایز می کند.

رنگ سفید دارایه علامت های خاص بودن، پاکی، بی ریایی و سادگی است.

سفید
رنگ سفید یکی از رنگ های کلاسیک درب بیرونی خانه های آجری است. تضاد قرمز و سفید هم چشم نواز و هم چشمگیر است. به همین دلیل است که هرگز از مد نمی افتد. رنگ سفید دارای نشانه هایی خاص بودن از جمله، پاکی، بی ریایی و سادگی است.

رنگ خاکستری روشن رنگی خاص و کلاسیک و در عین حال مدرن است

خاکستری روشن
یک درب بیرونی خاکستری روشن هوای زیبا به خانه شما می دهد. امروزی تر از خاکستری تیره و جسورانه تر از سفید است، اما هرگز غلبه کننده نیست.

بادمجانی رنگی زیبا و متمایز از دیگر طیف رنگ ها

بادمجانی
یک درب بیرونی بادمجانی (بنفش-سیاه) قطعا خانه شما را از بقیه متمایز می کند. برای افزایش اصالت درب منزل، مقداری سبزه و دکوراسیون فانتزی به درب منزل خود اضافه کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *